Τρίτη 22 Απριλίου 2014

ΜΑΞΟΥΡΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ: Πάμε ΜΑΖΙ για την πόλη μας...

Αγαπητοί φίλοι μου,

Στις 18 Μαΐου δηλώνω παρών στη μάχη των Δημοτικών
Εκλογών της πόλης μας. Σε αυτή μου την απόφαση με οδήγησε η αγάπη που έχω  για την πόλη που γεννήθηκα και ζω μέχρι σήμερα. Θέλω από την δική μου πλευρά να παλέψω για μία καλύτερη πόλη καθώς όλα κρίνονται από εμάς, όλα είναι στο χέρι μας.
Σε αυτές τις εκλογές κρίνεται το αύριο της περιοχής μας καθώς βρισκόμαστε στην σημαντικότερη καμπή μετά από τις οικονομικές δυσκολίες που πέρασε και περνά η Τοπική Αυτοδιοίκηση ύστερα από τα δυσβάσταχτα μέτρα για την χώρα μας.

Ως νέος έχω την όρεξη να ασχοληθώ ενεργά και αληθινά με τα προβλήματα της καθημερινότητάς μας.

Φίλες και φίλοι,

·         Χρειαζόμαστε μία πόλη με ανθρώπινο πρόσωπο, ικανή να αξιοποιεί τα πλεονεκτήματά της και να διασφαλίζει ποιότητα ζωής για τους κατοίκους της.
·         Χρειαζόμαστε μία πόλη ΣΎΓΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΉ.
·         Χρειαζόμαστε μία πόλη ΔΙΚΑΙΗ για όλους τους κατοίκους της.
·         Χρειαζόμαστε μία πόλη ΑΣΦΑΛΗ για όλους.

 Επιβάλλεται πριν από κάθε Δημοτικό Συμβούλιο να ακούγεται η φωνή των πολιτών και η κάθε απόφαση να λαμβάνεται σύμφωνα με την κοινή απόφαση των Δημοτικών Συμβούλων και τους Δημότες.

Να εργαστούμε γειτονιά-γειτονιά για να έχουμε ακόμα μεγαλύτερη εικόνα και επίγνωση των προβλημάτων αλλά συγχρόνως να ξέρουμε και τις δυνατότητες της πόλης μας.

Αγαπητοί φίλοι ,

Υπόσχομαι να εργαστώ για κάτι καλύτερο και θα είμαι διαρκώς στην πρώτη γραμμή για μία καλύτερη ζωή.

Ο Πολιτισμός, ο Αθλητισμός και το Περιβάλλον απαιτούν να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό προκειμένου να πετύχουμε μία πόλη όπως όλοι μαζί ονειρευόμαστε.

Με το βλέμμα στραμμένο  στις ανάγκες του σήμερα  αλλά και στις ευκαιρίες του αύριο, ζητώ την ΣΤΗΡΙΞΗ σας  προκειμένου να διεκδικήσω αυτά που μαζί έχουμε ως κοινό στόχο για την περιοχή μας.
Όλα  θα τα κάνουμε πράξη ΜΑΖΙ…..

Δεν υπάρχουν σχόλια: