Τρεις μήνες μετά την έναρξη της σχολικής
χρονιάς και ακόμα δεν έχει διοριστεί δάσκαλος αγγλικών στο 10ο Δημοτικό
Σχολείο Αγ. Αναργύρων! Σε απόγνωση οι γονείς των μικρών μαθητών.
Επιστολή της Ένωσης Γονέων Αγίων Αναργύρων - Καματερού και του Συλλόγου του 10ου Δημοτικού Σχολείου
Επιστολή της Ένωσης Γονέων Αγίων Αναργύρων - Καματερού και του Συλλόγου του 10ου Δημοτικού Σχολείου
Αγαπητοί κύριοι,
Αφού εξαντλήσαμε τις επισκέψεις μας σε όλη την ιεραρχία της εκπαίδευσης (Γ Διεύθυνση Αθήνας Π.Ε., Περιφέρεια, Υπουργείο) κι άλλους αρμόδιους φορείς εκθέτοντας το σοβαρό μας πρόβλημα λόγω έλλειψης δάσκαλου Αγγλικής και αφού εισπράξαμε από όλους τους υπαλλήλους του ευνομούμενου Ελληνικού; κράτους ( τρόικας, Δ.Ν.Τ., Ε.Ε. ) υποσχέσεις «Μαυρογιαλούρων» για την άμεση κάλυψη της έλλειψης αυτής, καταλήξαμε στην απόφαση να κοινοποιήσουμε την ΑΝΑΛΓΗΤΗ στάση του ελληνικού κράτους απέναντι σε 150 μαθητές μέσα στο σχολικό συγκρότημα του 5ου και 10ου Δημοτικού Σχολείου Αγίων Αναργύρων.
Έχουμε το φαινόμενο να έχει φθάσει Δεκέμβριος και οι μαθητές του 10ου Δημοτικού Σχολείου Αγ. Αναργύρων να μην διδάσκονται το μάθημα της κύριας ξένης γλώσσας , της Αγγλικής. Το συγκεκριμένο πρόβλημα με την έλλειψη εκπαιδευτικού Αγγλικής γλώσσας το είχαμε αντιμετωπίσει και πέρυσι , για διάστημα περίπου δύο μηνών, επισημαίνοντας και τότε το φαινόμενο διαχωρισμού και της διαφορετικής αντιμετώπισης παιδιών που πάνε στο ίδιο σχολικό κτίριο και μένουν δίπλα το ένα στο άλλο, στην ίδια γειτονιά και πιθανόν και στην ίδια πολυκατοικία. Συγκεκριμένα δεν διδάσκεται η ξένη γλώσσα της Αγγλικής στο σχολείο μας, το 10ο Δημοτικό, σε αντιδιαστολή στο συστεγαζόμενο σχολείο, το 5ο Δημοτικό που διδάσκεται. Έτσι συναντάται το φαινόμενο παιδιά της ίδιας γειτονιάς ή ακόμα και της ίδιας πολυκατοικίας να ξεκινούν μαζί την μέρα τους το πρωί με κοινή προσευχή στην αυλή, να κάνουν διάλειμμα μαζί, αλλά κάποια από αυτά τα παιδιά να γνωρίζουν ότι οι συμμαθητές τους θα πάνε να μάθουν εκτός από ελληνικά και αγγλικά. Οι μαθητές όμως του 10ου Δημοτικού δεν θα διδαχθούν αγγλικά. Αν αυτό δεν είναι εξοργιστικό για ένα μικρό παιδί, που δεν καταλαβαίνει γιατί γίνεται αυτό και αν δεν είναι διάκριση ανάμεσα στους μαθητές, για να μην χρησιμοποιήσουμε βαρύτερη λέξη από τη διάκριση, τότε τι είναι;
Ξέρετε πολύ καλά ότι η περιοχή μας είναι μια εργατική περιοχή με ανθρώπους του μόχθου και του μεροκάματου. Κάποιοι από αυτούς αντιμετωπίζουν έντονα οικονομικά προβλήματα –όπως πολλοί άλλοι αυτές τις μέρες- και έχουν αναγκαστεί να διακόψουν το φροντιστήριο Αγγλικών των παιδιών τους. Το σχολείο ήταν η μόνη τους ελπίδα για να μάθουν αγγλικά τα παιδιά τους και αυτή η ελπίδα προδόθηκε.
Σε μια περίοδο φτωχοποίησης της Ελληνικής κοινωνίας, άγριας υπερφορολόγησης των νοικοκυριών, χαρατσιών, έκρηξης της ανεργίας απαιτούμε από το κράτος να προσφέρει τα αυτονόητα σε μια ευνομούμενη πολιτεία. Παρά τις εξαγγελίες του αρμόδιου υπουργού ότι όλα βαίνουν καλώς και ότι έχουν καλυφθεί όλες οι ελλείψεις εκπαιδευτικών, στο σχολείο μας ακόμα και τον Δεκέμβρη , δηλαδή σχεδόν τρεις μήνες από την έναρξη της σχολικής χρονιάς , οι διαβεβαιώσεις του διαψεύδονται οικτρά.
Δεν έχει νόημα να πληρώνουμε χιλιάδες ευρώ σε φόρους και οι επίσημοι φορείς να θολώνουν τη μόρφωση των παιδιών, να κάνουν το μέλλον τους να μοιάζει ζοφερό και ανέλπιδο απαξιώνοντας την Δημόσια εκπαίδευση στερώντας από τα παιδιά μας το δικαίωμα στην μόρφωση. Αναρωτιόμαστε που οδηγείτε αυτή η έρμη η παιδεία μειώνοντας κιάλλο τις δαπάνες για το φυτώριο του μέλλοντος της χώρας στο 2,7% του ΑΕΠ (με την αντίστοιχη μέση ευρωπαϊκή δαπάνη να είναι στο 5%)
Παρακαλούμε τη βοήθειά σας για την ανάδειξη ενός εξαιρετικά σοβαρού ζητήματος που κατά την άποψη μας θα λάβει εκρηκτικές διαστάσεις όσο κάποιοι επιμένουν να βλέπουν μόνον αριθμούς κι όχι ανθρώπινες ψυχές ιδιαίτερα μικρών αθώων παιδιών!
Αφού εξαντλήσαμε τις επισκέψεις μας σε όλη την ιεραρχία της εκπαίδευσης (Γ Διεύθυνση Αθήνας Π.Ε., Περιφέρεια, Υπουργείο) κι άλλους αρμόδιους φορείς εκθέτοντας το σοβαρό μας πρόβλημα λόγω έλλειψης δάσκαλου Αγγλικής και αφού εισπράξαμε από όλους τους υπαλλήλους του ευνομούμενου Ελληνικού; κράτους ( τρόικας, Δ.Ν.Τ., Ε.Ε. ) υποσχέσεις «Μαυρογιαλούρων» για την άμεση κάλυψη της έλλειψης αυτής, καταλήξαμε στην απόφαση να κοινοποιήσουμε την ΑΝΑΛΓΗΤΗ στάση του ελληνικού κράτους απέναντι σε 150 μαθητές μέσα στο σχολικό συγκρότημα του 5ου και 10ου Δημοτικού Σχολείου Αγίων Αναργύρων.
Έχουμε το φαινόμενο να έχει φθάσει Δεκέμβριος και οι μαθητές του 10ου Δημοτικού Σχολείου Αγ. Αναργύρων να μην διδάσκονται το μάθημα της κύριας ξένης γλώσσας , της Αγγλικής. Το συγκεκριμένο πρόβλημα με την έλλειψη εκπαιδευτικού Αγγλικής γλώσσας το είχαμε αντιμετωπίσει και πέρυσι , για διάστημα περίπου δύο μηνών, επισημαίνοντας και τότε το φαινόμενο διαχωρισμού και της διαφορετικής αντιμετώπισης παιδιών που πάνε στο ίδιο σχολικό κτίριο και μένουν δίπλα το ένα στο άλλο, στην ίδια γειτονιά και πιθανόν και στην ίδια πολυκατοικία. Συγκεκριμένα δεν διδάσκεται η ξένη γλώσσα της Αγγλικής στο σχολείο μας, το 10ο Δημοτικό, σε αντιδιαστολή στο συστεγαζόμενο σχολείο, το 5ο Δημοτικό που διδάσκεται. Έτσι συναντάται το φαινόμενο παιδιά της ίδιας γειτονιάς ή ακόμα και της ίδιας πολυκατοικίας να ξεκινούν μαζί την μέρα τους το πρωί με κοινή προσευχή στην αυλή, να κάνουν διάλειμμα μαζί, αλλά κάποια από αυτά τα παιδιά να γνωρίζουν ότι οι συμμαθητές τους θα πάνε να μάθουν εκτός από ελληνικά και αγγλικά. Οι μαθητές όμως του 10ου Δημοτικού δεν θα διδαχθούν αγγλικά. Αν αυτό δεν είναι εξοργιστικό για ένα μικρό παιδί, που δεν καταλαβαίνει γιατί γίνεται αυτό και αν δεν είναι διάκριση ανάμεσα στους μαθητές, για να μην χρησιμοποιήσουμε βαρύτερη λέξη από τη διάκριση, τότε τι είναι;
Ξέρετε πολύ καλά ότι η περιοχή μας είναι μια εργατική περιοχή με ανθρώπους του μόχθου και του μεροκάματου. Κάποιοι από αυτούς αντιμετωπίζουν έντονα οικονομικά προβλήματα –όπως πολλοί άλλοι αυτές τις μέρες- και έχουν αναγκαστεί να διακόψουν το φροντιστήριο Αγγλικών των παιδιών τους. Το σχολείο ήταν η μόνη τους ελπίδα για να μάθουν αγγλικά τα παιδιά τους και αυτή η ελπίδα προδόθηκε.
Σε μια περίοδο φτωχοποίησης της Ελληνικής κοινωνίας, άγριας υπερφορολόγησης των νοικοκυριών, χαρατσιών, έκρηξης της ανεργίας απαιτούμε από το κράτος να προσφέρει τα αυτονόητα σε μια ευνομούμενη πολιτεία. Παρά τις εξαγγελίες του αρμόδιου υπουργού ότι όλα βαίνουν καλώς και ότι έχουν καλυφθεί όλες οι ελλείψεις εκπαιδευτικών, στο σχολείο μας ακόμα και τον Δεκέμβρη , δηλαδή σχεδόν τρεις μήνες από την έναρξη της σχολικής χρονιάς , οι διαβεβαιώσεις του διαψεύδονται οικτρά.
Δεν έχει νόημα να πληρώνουμε χιλιάδες ευρώ σε φόρους και οι επίσημοι φορείς να θολώνουν τη μόρφωση των παιδιών, να κάνουν το μέλλον τους να μοιάζει ζοφερό και ανέλπιδο απαξιώνοντας την Δημόσια εκπαίδευση στερώντας από τα παιδιά μας το δικαίωμα στην μόρφωση. Αναρωτιόμαστε που οδηγείτε αυτή η έρμη η παιδεία μειώνοντας κιάλλο τις δαπάνες για το φυτώριο του μέλλοντος της χώρας στο 2,7% του ΑΕΠ (με την αντίστοιχη μέση ευρωπαϊκή δαπάνη να είναι στο 5%)
Παρακαλούμε τη βοήθειά σας για την ανάδειξη ενός εξαιρετικά σοβαρού ζητήματος που κατά την άποψη μας θα λάβει εκρηκτικές διαστάσεις όσο κάποιοι επιμένουν να βλέπουν μόνον αριθμούς κι όχι ανθρώπινες ψυχές ιδιαίτερα μικρών αθώων παιδιών!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου