Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

ΝΑΙ στην ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ – ΟΧΙ στην ΕΠΑΧΘΗ ΣΥΜΒΑΣΗ


afisaki_ose
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ – ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ
Με μια επαχθή σύμβαση, χωρίς καμία διαβούλευση ούτε στο ΔΣ, αλλά κυρίως χωρίς την ενημέρωση και έκφραση γνώμης των δημοτών, η Διοίκηση Σαράντη παραιτείται από κάθε καθήκον διεκδίκησης των χώρων του ΟΣΕ στην πόλη μας και του δικαιώματος των δημοτών σε αυτή.
Την Παρασκευή 21/2 η Διοίκηση Σαράντη μας ειδοποιεί στις 11:15 και καλεί για δεύτερη φορά εντός 2014 σε «έκτακτο δημοτικό συμβούλιο» στις 14:30!
Θέλει να ξαφνιάσει το Δ.Σ. και τους δημότες και να επικυρώσει τη σύμβαση παραχώρησης των χώρων του ΟΣΕ (πεζογέφυρες, ποδηλατόδρομο, παιδικές χαρές, γήπεδα, δενδροφυτεύσεις κλπ.). Σύμβαση που είχε ήδη συμφωνήσει με τη διαχειρίστρια εταιρεία ΓΑΙΑΟΣΕ από πολύ
νωρίτερα.

Μια σπουδαία σύμβαση,  που πάει όμως να περάσει νύχτα, χωρίς μελέτη, χωρίς συζήτηση και με τα αυτιά, τα μάτια και το στόμα της αντιπολίτευσης φιμωμένα. Καμία ενημέρωση στο Δημοτικό Συμβούλιο και στους Δημότες, ενώ όπως φαίνεται από έγγραφο του ΟΣΕ οι διαβουλεύσεις βρίσκονταν σε εξέλιξη από το Σεπτέμβρη τουλάχιστον.
Μια σύμβαση που καθίσταται επαχθής, αφού όλοι οι όροι που περιλαμβάνει είναι ουσιώδεις. Μοιάζει περισσότερο με μισθωτήριο, με το Δήμο-μισθωτή δεμένο χειροπόδαρα, όπου με το παραμικρό μπορεί να τεθεί έκπτωτος.
Την Τρίτη 25/2 στις 14:00, καλούμε τους δημότες και τις δημότισσες στο παλιό Δημαρχείο – αίθουσα δημοτικού συμβουλίου, στην πλ. Αγίων Αναργύρων, να παρευρεθούν και να ανατρέψουμε  την επαχθή αυτή σύμβαση για το Δήμο μας.
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ, ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ!
Τα ερωτήματα που γεννιούνται είναι φυσικά και εύλογα:
1.      Το κατεπείγον της συνεδρίασης λέει, συνίσταται στην επικινδυνότητα που παρουσιάζουν οι χώροι λόγω μη ηλεκτροδότησης! Καμία διαφωνία για την επικινδυνότητα. Σε πολλά σημεία του Δήμου συμπληρώνουμε μάλιστα και όχι μόνο στον ποδηλατόδρομο. Αλλά όχι και να τη χρησιμοποιούμε ως βασικό επιχείρημα για κατεπείγον συμβούλιο!
…για τόσο κουτούς μας περνάνε; Και στο κάτω-κάτω γιατί δεν έχει πιεστεί να το ηλεκτροδοτήσει η ίδια η διαχειρίστρια εταιρεία εφόσον το έχει «ελεύθερης κυκλοφορίας» τόσον καιρό;

2.      Γιατί παραχώρηση χρήσης μόνο για 30 χρόνια;
Χρειάζεται τις υπογραφές των υπουργών Οικονομικών και Μεταφορών για περισσότερα, όπως ήδη γνωρίζουμε. Τι επαφή έχει γίνει με τους Υπουργούς και ποια η τοποθέτησή τους;

3.      Υπάρχει οικονομική μελέτη για το κόστος συντήρησης που μεταβιβάζεται στο Δήμο;
Πώς αναλαμβάνουμε τέτοια ευθύνη χωρίς μελέτη και μάλιστα με τόσο επαχθείς όρους σύμβασης που μπορεί να μας θέσουν έκπτωτους ανά πάσα στιγμή;

4.      Τι γίνεται στην περίπτωση πουιδιωτικοποιηθεί ο ΟΣΕ -πράγμα το οποίο θα μας βρει απέναντι- ,  καθώς φαίνεται να δρομολογεί η μνημονιακή συγκυβέρνηση και η Τρόικα,, με τις παρούσες εκτάσεις που απεμπολούμε και τη σύμβαση δυσβάσταχτων όρων που υπογράφουμε;
5.      Γιατί δεν έχει γίνει ενημέρωση του Δημ. Συμβουλίου και των Δημοτών όλο αυτό το διάστημα  για την εξέλιξη των διαβουλεύσεων του Δημάρχου με τον ΟΣΕ και την διαχειρίστρια ΓΑΙΑΟΣΕ;
6.      Γιατί στη συζήτηση για τη σύμβαση δεν ξεκαθαρίζεται και το ιδιοκτησιακό καθεστώς της κατηργημένης γραμμής Πελοποννήσου έτσι ώστε να περάσει στο Δήμο και να αξιοποιηθεί;
7.      Τι γίνεται με τις δεσμευμένες ιδιοκτησίες των κατοίκων που διεκδικεί ως απαλλοτριωμένες ο ΟΣΕ παραπλεύρως των γραμμών του προαστιακού;
8.      Γιατί απεμπολούμε χώρους που δικαιωματικά μας ανήκουν; Για ποιο λόγο τα γήπεδα, οι παιδικές χαρές κλπ. να μη μεταβιβαστούν ιδιοκτησιακά στο Δήμο;
9.      Γιατί επιλέγει η Διοίκηση Σαράντη τέτοιες δεσμεύσεις του τόπου και μάλιστα με επαχθείς, βιαστικούς και χωρίς μελέτη όρους, μόλις 80 ημέρες πριν από τις εκλογές; Μόνο προεκλογικές φιέστες, εγκαίνια και επικοινωνιακά τρικ είναι τελικά αυτά που ενδιαφέρουν την παρούσα Διοίκηση για να διατηρήσει τις καρέκλες της; Καμία έγνοια για το μέλλον αυτού του τόπου;

25/2/2014
δημοτική κίνηση
«Αλληλεγγύη η δύναμή μας»

Δεν υπάρχουν σχόλια: