Παρασκευή, 18 Δεκεμβρίου 2009

ΠΟΣΟ ΣΤΟΙΧΙΣΑΝ ΤΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ;

Από το http://www.a-po-drasi.gr/

Η ΑΠΟΔΡΑΣΗ έκανε μια έρευνα αγοράς με βάση τα έντυπα που πήραμε στα χέρια μας εις διπλούν τουλάχιστον πριν μια εβδομάδα περίπου.Έχοντας μια αρκετά καλή εικόνα της διανομής εκτιμούμε ότι ο αριθμός των αντιτύπων του συγκεκριμένου προπαγανσιστικού υλικού πρέπει να είναι περίπου 30.000 έκαστον.Το κόστος της υπερπαραγωγής σύμφωνα με ανθρώπους της αγοράς πρέπει να κυμάνθηκε μεταξύ 35 και 40 χιλιάδων ευρώ (μαζί με την διανομή).Πάσα διάψευση δεκτή αλλά μόνο με τα αντίγραφα των τιμολογίων…

O όρος κιτς (γερμανικής καταγωγής), χρησιμοποιείται υποτιμητικά για την περιγραφή έργων τέχνης ή εν γένει αντικειμένων των οποίων η αισθητική θεωρείται ψεύτικη, επιτηδευμένη ή ευτελής, και με αποκλειστικό σκοπό την τέρψη του θεατή για οικονομικό όφελος. Συχνά ταυτίζεται με την έννοια του κακού γούστου.

ΨΕΜΑΤΑ
Ψέματα είναι προτάσεις που λέγονται από κάποιον με σκοπό να πείσουν το κοινό του ότι είναι αληθής, ενώ ο ίδιος συνειδητά γνωρίζει ότι είναι αναληθής.

ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ
Η προπαγάνδα είναι ένα σύνολο πληροφοριών οι οποίες είναι επίτηδες παροδηγητικές ή ψευδείς, προκειμένου να υποστηρίξουν πολιτικές σκοπιμότητες ή να προστατεύσουν τα συμφέροντα αυτών που κατέχουν την εξουσία.
Αυτό που ξεχωρίζει την προπαγάνδα από άλλες μορφές συνηγορίας είναι ότι ο προπαγανδιστής είναι πρόθυμος να αλλάξει την άποψη του κοινού μέσω σύγχυσης και εξαπάτησης και όχι μέσω πειθούς και κατανόησης.

Υγ.: Πόσο κόστισαν τα φυλλάδια της προπαγάνδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: