Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

"ΚΙΤΡΙΝΗ ΙΤΑΜΟΤΗΤΑ"

Ένα ακόμη αγανακτισμένο mail πήραμε αυτή την φορά από τον πρώην δημοτικό σύμβούλο Κώστα Μούρτη όπου αναφέρει τα εξής ενδιαφέροντα:
"Θρασύτατη και ιταμή όσο και στοχευμένη επίθεση δέχομαι και πάλι από blog που όλοι ξέρουν και σε ποιους ανήκει και τι υπηρετεί.
Σκοπός μου με αυτή την παρέμβαση είναι, να γίνει κατανοητή η αλητεία που ενέσκηψε στην πόλη μας και από εκεί και μετά ας κρίνει ο καθένας. Εγκαλούμαι ως ιδιοκτήτης ανώνυμου blog και για δήθεν διαπλοκή με … συμπολίτη μας.
Πάντως δεν με κατηγόρησαν ούτε για διαπλοκή με εργολάβους ούτε με ενοικιαστές κ.λ.π. Και όλα αυτά χωρίς να παρουσιάζεται κανένα στοιχείο παρά μόνο λάσπη, που άρχισαν να εκτοξεύουν οι «ειδικοί» πριν από τις εκλογές του 2006.
Δίδω την προσωπική μου συγκατάθεση να ερευνηθεί από οποιαδήποτε αρμόδια υπηρεσία, αν διατηρώ κάποιο blog. Μπορούν να κάνουν το ίδιο και οι «ανώνυμοι» κατήγοροί μου που κατέχουν το blog “tiposkitrinos” ;
Αν το κάνουν, ας κάνουν την σχετική ανάρτηση στο διαδίκτυο.
Ας προτείνουν επίσης όποια διαδικασία διερεύνησης επιθυμούν, για να αποδειχθεί το μέγεθος της απάτης που επιχειρούν και τα παιχνίδια που επιχειρούν να παίξουν.
Αν δεν ανταποκριθούν στην πρόκληση , με οποιαδήποτε υπεκφυγή, είναι κοινοί συκοφάντες, ελεεινοί και αχρείοι. Αν πάλι είναι παραπλανημένοι, δέχομαι την αναγνώριση του λάθους εκ μέρους τους, χωρίς προϋποθέσεις. Όμως, παρακολουθώντας τον διάλογο των συνδημοτών μας στο διαδίκτυο, εκτιμώ ότι, η επίθεση εις βάρος μου δεν αποτελεί παρά προσπάθεια αντιπερισπασμού των αναγνωστών από το βασικό επίκαιρο ζήτημα που θέτουν όλα τα blogs .
Δηλαδή γύρω από όσα συμβαίνουν στην κεντρική πλατεία και το αναψυκτήριο. Αυτό θέλουν να κρύψουν και να υποβαθμίσουν. Εξυπακούεται ότι πλην αυτής της ανακοίνωσής μου, δεν θα αναλωθώ περαιτέρω μαζί τους.
Οι κύριοι αυτοί και τα αφεντικά τους, θέλουν να μας πείσουν ότι ασχολούνται με «σοβαρά» προβλήματα της πόλης μας όταν, δεν πραγματεύτηκαν κανένα σοβαρό θέμα με επάρκεια και αποτελεσματικότητα.
Όταν εκκρεμούν πράγματι σημαντικότατα προβλήματα που από αδράνεια ή ανικανότητα ή άλλη σκοπιμότητα δεν τολμούν να θίξουν.
«Κατηγορούμαι» διαρκώς ότι βρίσκομαι πίσω από κάθε αντιπολιτευτική ενέργεια κατά της Διοίκησης του Δήμου τη στιγμή που τα blogs όλων των Δημοτικών παρατάξεων και όχι μόνο, θέτουν συνεχώς ζητήματα με τα οποία… αποφεύγουν να ασχοληθούν.
Ζητώ συγγνώμη από τις Δημοτικές Παρατάξεις διότι άθελά μου έγινα πρόσχημα για ιδιοτελείς ανώνυμους να παρελκύσουν την επικαιρότητα σε ήσσονος σημασίας ζήτημα, αν δηλαδή ο υποφαινόμενος έχει ή δεν έχει blog και κατηγορεί την Δημοτική Αρχή. Την δέσμευσή μου για άρση απορρήτου σε οποιοδήποτε blog μου αποδίδεται την διατηρώ και προς τις δημοτικές παρατάξεις τις οποίες ουδόλως θέλω να δυσχεράνω. Επειδή πιστεύω στο δικαίωμα της ελεύθερης αλλά υπεύθυνης έκφρασης , προς το παρόν δεν κάνω χρήση των διατάξεων του νόμου. Όμως ως εδώ.
Και πάλι ζητώ συγγνώμη αν άθελά μου και όχι από δική μου πρωτοβουλία έγινα το πρόσχημα, για μία ακόμη φορά, ώστε να κρυφτούν τα πραγματικά προβλήματα και η προσπάθεια των Δημοτικών Παρατάξεων, το έργο των οποίων τιμώ και αναγνωρίζω".

Δεν υπάρχουν σχόλια: